Orkanen från IV!

Asså jag sitter å kollar igenom min blogg sen 2010 då jag var 16 år !!! 
Asså jag kan fan säga VILKEN JÄKLA FJORTIS JAG VAR DÅ!! typ iaf på hur jag skrev mina inlägg hur jag var som person just då...Herregud säger jag bara :) 
Tur att jag inte är så nu för då skulle man ju vara helt jäkla hatad av allihopa!! Men det var ju det sättet man hade då i den åldern iaf när jag/vi som var 16/15/14 år då haha!! :) 
 
Iaf så hitta jag detta inlägg som jag fortfarande skrattar så jäkla mycket åt !!! :D 
Jag å Issa som jag gick med i skolan då p å IV så...hade vi rast å satt ute i korridoren vid sofforna som stod där då..å höll på med datorn tror jag för det gjorde vi nästan alltid...å då hade vi haft en vikarie (fast hon jobbade på IV men med en annan klass) så vi kallade henne vikarie som var så SUR jämt så, jag å Issa kom på smeknamnet ORKANEN!! Eftersom hon var sur hela  tiden!! 
Men sen en dag när vi satt där i korridoren så kom hon å en som hette Johan (som åxå gick på IV fast i hennes klass då) 
Jaa jag har kopierat inlägget så ni får lläsa det :) 
 
orkanen har gått å blivit fjortis!!!!! :)
Orkanen: Johan va ska du ha jackan till? ska du ut å ta ett bloss?
Johan: nej jag röker inte!!
Orkanen: följ med johan han ska ut å ta ett bloss! (hon säger till två andra elveer)
......
sen typ 1 min efter 
erika: har hon gått å blivit fjortis nu åxå? :O 
issa: ASSSSSSSSSSSSSSG som fan
erika: men hon är ju en orkan å hon har blivit en fjortiis en JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA fjortiiis !! :) 
erika/issa: ASSSSG IHJÄL OSSS HAHAHAH I FAN EN KVART!!! :) ^^ 
,
sååå jääääääääävla kul asssså!!! :)

Kommentarer
Postat av: Issa.

Haha, det var tider de :D. / Issa.

2014-09-26 @ 16:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0