Virus skiiiiiiiiiiiiiit

Skoldatorn man får från skolan när man slutar skolan...asså studenten...den jag har haft i tre år mednas jag har gått där...en sak med den är att när vi skulle få dom så ominstallera dom om datorerna helt från fabrikinställningar allt försvann å sånt där...!!!
Men en sak jag inte har tänkt på är att VIRUS skyddet försvann man lär sätta in eget sånt i datan men det har jag inte tänkt på...å en dag när jag å Jonas skulle sita med datan så var det fullt med sånt på datan man kunde inte ens gå in på en sida innan det pluppa upp massa sånna hära reklam saker ruter här åvar på skärmen...!!! KUNDE dom inte ha förmedlat att virus skyddet åxå försvann nu kan jag inte använda den datan å lär använda mina andra med den är så storå har windows 8 å är mycket drygare å hålla påmed -.-
 
Men pappa sa att han skuelle testaatt ladda ner Panda på skoldatan å se om det går att ta bort viruset med de å ha de installerat i datan såjag kan använda den utan att får virus på datan!!!
 
Pappa ä snäll för man får igentligen bara ha panda nerladdat på 3 datorer å det har vi redan så han ska göra det ändå OM det gårdå de vet han inte!!!
 
MEN blir så tröttpå att virus å sånt skit finns!!!!!!! ARRRRGH!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0