Vanliga frågor om Alltmöjligt

Snodde denna lista av Jonas syster! :)
Har ändå inget bättre för mig så kan lika gärna svara på dom här frågorna!
 
 

1. Vad heter du? Erika Eriksson

2. Hur gammal är du? 20

3. Vart bor du? Kungsgåden

4. Hårfärg? brunt/ljusbrunt beror på vem man frågar haha!

5. Ögonfärg? bruna

6. Hur lång är du? 160

7. Kär? Ja

8. Singel eller upptagen? Upptagen

9. Har du kysst? Ja

10. När och vem kysste du senast? Jonas å det var idag jag gjorde det innan han åkte härifrån.

11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej

12. När hade du senast sex och med vem? Med Jonas å det var i fredas tror jag.

14. Dumpat någon? Ja

15. Blivit dumpad? Nej

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Snäll å omtänksamma

17. Vad har du för mobil? Iphone 5

18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Köpa hus å åka utomlands

19. Favoritland? Sverige att bo i men om man tänker sig ett land som jag vill resa å gillar annars så är det Thailand

20. Favoritfärg? Svart, Vit å Lila

21. Film? Har inte någon speciell film jag tycker om, men om jag har tråkigt brukar jag ALLTID kolla på Hipp, Hipp Hora filmen.

22. Bok? Har då ingen bok jag gillar, länge sen jag läste en bok sist haha:D

23. Killar eller tjejer? Till förhållande håller jag mej till killar, men om dom menar till vänner så håller jag med båda alltså både killar å tjejer.

24. Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är snäll å lyssnar om någon har problem.

25. Vad gillar du minst med dig själv? Att jag är kort ibland, annars ingenting.

26. Nämn tre personer du aldrig skulle klara dej utan. Jonas, pappa å mamma

27. En person du älskar. Min Jonas

28. En person du hatar: Vet inte, ingen tror jag?

29. Ut och festa eller myskväll? Myskvällar

30. Saknar du någon just nu? Ja

31. Vad är det bästa som hänt dig? Att jag träffade Jonas å fick honom, sen är det att jag fick mina hundar jag alltid velat haft.

32. Beroende av något? Min mobil, Jonas å Godis

33. Ditt livs största misstag? Jadu vad är det då? kommer inte på något.

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Jonas

35. Har du några tatueringar? Nej

36. Piercingar? Inga alls

37. Vem är mest lik dig? Det vet jag inte, men när Cornelia var liten så såg hon ut som mig men inte nu nå mera så.

43. Vad vill du ha just nu? Mat för jag är hungrig haha!!

44. Vad köpte du senast? Gravljus, julpapper, chips å tvål

45. Vem är din favorit kändis? Har ingen

46. Vilken är din favoritställning? Asså jag vet faktiskt inte haha.. men vi får säga på vanliga sättet för kommer inte på haha!!

47. Tränar du? Går ibland men tränar inte på gym å sånt där.

48. När går du och lägger dig? Alltid vid 23.00 på kvällen

49. Vad är klockan nu? 14:12

50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, det är jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0