Tisdagen

I tisdags så följde jag med min syster Anna till olika affärer å kolla lite...vi drog först till Owe Jansson i Valbo, där så köpte jag inget men Anna köpte lite muggar å en plastväxt av nå slag haha:) 
SEn drog vi till Ikea å kolla på deras julsajter som dom har fåttupp sen drog vi till dolken å åt lite mat innan vi drog vidare till Sandviken å gick in på dollarstore å rusta....å på rusta så köpte jag en gran 120 cm som jag ska ha i mitt rum plus att jag köpte kulor å ljus till granen de vart ungefär 227 kronor... 

Sen drog vi inpå Ica maxi för att köpa lite fika som vi skulle fika sen :) prata lite med folk där inne innan vi åkte vidare....
Å då åkte vi till Lidl men dom hade stängt för dom byggde om där inne... Så vi åkte in på öob ist :) innan vi åkte hem å fika :) 

De var min dag i tisdags å den var rolig haha:) 
Shopping galna tjejer ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0