Hallå, Tjenare å Hej

Hallå, Tjena, Tja, Hej!!
 
Det var ett tag sen!!! 
 
Jo, det var det haha!!! :) ^^ 
 
Ne men har bara inte HAFT LUST att blogga å jag har igentligen TAPPAT allt för att blogga -.- :/ 
Så det är lite drygt men ibalnd får jag en sån här kick att jag måste blogga å då gör jag det men annars blir det liksom inget om jag inte tänker på det...därför blir det inte inlägg på vissa dagar å sen helt plötsligt blir det så ...det är lite olika haha""" 
 
Men jag ska FÖRSÖKA ha motivationen till att blogga så ni vet att jag lever haha!! :D ^^ 
 
Idag har jag inte gjort så mycket...har hjälpt mamma med sin nya mobil å så vart det en sväng till Sandviken på Ica Maxi  storhandla lite saker...!! Sen hem å åt mat sen har det inte hänt något annan...
Ska ta å kolla på Fångarna på fortet ikväll iaf så vi får se om Jonas hinner hem till det eller om jag får kolla på det själv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0