Full späckad dag!

Idag har jag haft en rolig dag..å en fullspäckad dag om man säger så åxå haha!! :)
 
Vaknade upp med Jonas någon gång vid halv tio?
Sen gick vi ner å åt frukost sen drog vi nästan direkt till Valbo för att shopppa å kolla på Molly Sanden..filmade henne när hon sjöng en låt..filma inte för min egen skull utan till min systers barn som gillar Molly, knäppte även kort på henne då!
Shoppa en skjorta inne på h&m likadan som jag köpte sist fast en grön färg den här gången :)
Sen så drog vi runt i lite olika affärer jag å Jonas...sen så innan vi åkte vidare så gick vi in å kolla på alla coola saker på Hobbex nu inför Haloween å JÄKLAR va dom har cooola saker alltså haha!!!
Tog deras Haloween katalog så ska kolla i den sen :)
 
Vi drog oss vidare till Biltema som Jonas skulle in på så vi gick där inne å sånt där å kolla lite sen drog vi hem till mej eller ja Jonas släppte bara av mej här hemma för han skulle åka till Årsunda...å göra något!
 
Jag var hemma en stund sen drog mamma, pappa, jag å Alfred till ica maxi ¨å storhandla..dom bjöd på tårta så de tog vi å smaka på haha!! Gratis är alltid gott :) ^^
Köpte lördags godis på ica det var jätte billigt...liksom det var as mycket folk som köpte så det vart typ slut!
 
Sen drog vi hem å plocka in varorna...sen drog vi till Högbo för att kunna släppa lös Benito så han fick springa av sig lite :) Var där i kanske 1 timme om kanske inte ens det? kanske vart 45 minuter eller ja nått sånt iaf! Sen efter det så åkte vi å kolla oom Jenny å Rickard var hemma så gick in där en stund å prata lite..var där kanske en halv timme sen drog vi hem å gjorde mat å vi åt Tacos så jäkla gott :) ^^ hih!
 
Sen har jag bara tagit det lugnt legat i sängen å haft det tjockt haha :)
Nu kollar jag runt på lite bloggar å bloggar själv då haha!!! sen så ska jag väll kolla på tv eller ja film ska jag kolla på snart är juklockan redan elva dagen har gått fort tycker jag :) menmen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0