En sak jag tänkt på!

Det är en sak jag har tänkt på...
Å det är...jag tror ju på andar, men hag tror inte på spöken men jag tänkte är inte de nästan samma sak? 
Såg att kissie Åxå hade skrivit de i sin blogg...men jag är ju en sån som tror på andar men inte att spöken finns? 
Liksom hur går det ihop? 
Är det inte nästan samma sak? Å liksom är demoner (heter det så?) är det inte samma sak som det andra jag har skrivit ?? Eller är det jag som har fel? 

Eftersom jag tror på andar så vill jag helst inte vara hemma själv när det är mörkt ute eller inne...som tex när hag ska tända en fönsterlamporma så lär jag först tända taklampan å sen kolla så jag inte ser någon utanför fönstret sen kan jag tända fönsterlampor ...å sen släcka taklampan å gå därifrån men det här är bara när jag är hemma själv fast Jonas är med åxå så blir der sÅ å jag vet inte varför? 
Kanske för att jag känner mej mer trygg när både mamma å pappa är hemma ?? Eller något haha!!! Jag vet inte riktigt!! 

Bara så ni vet sp ser jag inte när jag skriver detta inlägg för det är något fel på blogg.se appen så jag se bara halva ...därefter med stav fel som kommer upp men hoppas bi förstår nig ändå å det jag har skrivit haha :) 
Tänkte ta datorn sen å skriva ett inlägg om mina fobier å hur dom har utvecklat sig å så :) 
Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0