Blogglista med tråkiga/roliga frågor!

Ja jag tänkte göra en sån där blogglista med lite tråkiga/roliga frågor som jag har svarat på haha!! :D 
Orka inte lägga in bilder till alla kategorier så la bara in två bilder men vad gör det!? :)

Allmän information
Mitt namn: Erika Eriksson
Ålder: 20 år
Familj: Mamma, pappa å Jonas (benito min hund om det räknas)

 Ja ni får en gammal bild på mej från i våras tror jag det var! :D 
 

Köket
I mitt kryddskåp finns alltid: haha ja i vårat så finns alltid allkrydda (heter det så?), salt å vitpeppar å sånna där saker.
Dessa redskap måste finnas i mitt kök: jadu, kastrull, elvisp å mycket mera kommer fan inte på något haha:D
Tre matvaror jag inte klarar mig utan: Mjölk, Yoghurt å sallad :)

 

Boende
Jag bor i: Kungsgården i ett rött hus
Jag bor helst i: Ett hus 
Om jag var tvungen att välja landet eller storstaden väljer jag: Då väljer jag självklart landet!

 

Arbete
Jag är utbildad till: Undersköterska
Jag jobbar med: Äldre alltså på ett äldreboende
Jag vill jobba med: Det jag gör just nu...än så länge iaf!

 

Shopping
Min favoritaffär är: ica maxi om dom menar mataffär.
Jag köpte senast: Värm pizza :)
Jag köper helst kläder på: Gina tricot tycker dom har fina kläder där.

 

Sovrummet
I mitt sovrum finns det: Ja en säng, byrå, tv ja allt sånt där.
Jag sover alltid med: Min Jonas, å kuddarna
Nattuggla eller inte, jag är: Jag är inte en nattuggla å jag är inte heller en pigg människa på morgonen haha!

 

Mat
Min favoritmat är: Tacos
Jag lagar helst: haha det jag gör är helst makaroner å korv haha
Om jag bara fick äta en rätt resten av mitt liv skulle jag välja: Spaghetti å köttfärssås

 
 

Kläder
I min garderob måste jag ha: Trosor, tröjor, å mysbyxor
I min underklädeslåda finns det:Ja en massa trosor å bh:ar å strumpor.
Jag har helst på mig: När jag är hemma så är det mysbyxor å tröja om jag ska bort/ut eller ja något så är det jeans å töja jag har på mej.

 

Trädgården
I mitt trädgårdsland finns det: Ja vad är det ?? är det med grönsaker så har vi inget haha
I mitt växthus finns det: Vi har inget växthus, så ingenting.
På bärfronten har jag: Vi har hallon, rödavinbär/svartvinbär å krusbär.

 

Badrummet
Tre saker som alltid finns i mitt badrum: Tandkräm, rakhyvel, toapapper
Tre saker som alltid finns i min dusch: Schampoo, tvål å vatten haha"

I min sminkväska finns det alltid: Ja inte för att jag andvänder mej av smink...men om jag måste säga så finns det en mascara å fundation.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0