21 Oktober

Idag har jag lust att blogga haha!! :D ^^
 
har hjälpt mamma med facebook till henne hon ville skaffa det så jag gjorde en åt henne så jag håller på att lära henne nu om det haha!!! :D
Ibland är det roligt att vara en sån här som kan sånna saker :)
Sen idag har jag annars inte gjort något speciellt, kolla på tv med mamma varit ute med Benito å Jonas!!
 
Ja det var det jag tänkte skriva för har inget annat att berätta haha...inget händer i min lilla värld!!
 
Vill ha JULAFTON de är bara det jag längtar till haha...som ett litet barn liskom!!!
 
Kommer iaf skriva om min önskelista sen lite senare!! Vet redan vad jag vill ha å så men skriver den senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0