Har tråkigt å tiden går sakta

Har nyss skrivit värsta långa mailet till arbetsförmedlingen -.- fett drygt var det iaf!!
 
Jag har ingenting att göra just nu så därför blir det att blogga lite haha!! :D ^^
Klockan är bara liksom 12:46 nu när jag skriver det här å kommer förmodligen bli mer innan detta inlägg är klart men skit samma...Jag tycker iaf tiden idag går sjukt segt ....liksom man kollar på klockan den är 12:46 å nästa gång man kollar tycker man det har gått minst fem minuter har det bara gått till typ 12:47 nästan så känner jag idag så bläääähööö!!! orkar inte med det!! inte just idag kanske!!
 
Somnade iaf klockan mellan två å halv tre inatt för jag låg å kolla på första säsongen av Portkod 1321 :)
Jag tycker den typ serien? är bra om man har tråkigt å det inte finns något annat å kolla på just då!
 
Men skit samma får se hur lång tid det tar innan jag får svar av dom där från arbetsförmedlingen!!
Hoppas på snarast liksom....
 
Ha en bra dag alla iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0