Ingen lust att blogga!

Har inte haft lust att blogga..alltså så har jag nästan ingen lust att blogga huvudtaget mera men...vill inte ta bort bloggen fall jag en dag vill ta å skriva av mej eller så!!!
 
Men det är inget spec som har hänt sen jag blogga sist iaf...har bara varit hemma å jobbat liksom inge roligare!
 
Jag ska iaf ta å maila min handläggare på arbetsförmedlingen om massa saker se hur det ska vara å så...
 
Håller på att bli sjuk åxå känner jag...är lite hängig å trött å lite snorig men inte just nu så det kommer väll till å från det åxå.
 
Ja jag har inge spec att blogga om så ni vet!
Så det blir inte så mycket men ska försöka å få tillbaka min blogg lust som jag hade förr...men det har jag nog sagt många gånger men den har inte kommit tillbaka!
Men man får hoppas iaf!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0